امروز جمعه  ۵ تير ۱۴۰۵

۱۴۰۵/۰۳/۲۹- ۱۲:۴۵ - مشاهده: ۵۶

دیدار رئیس دانشگاه شهید بهشتی با رئیس دانشگاه دولتی انفورماتیک و رادیوالکترونیک بلاروس

رئیس دانشگاه شهید بهشتی با رئیس دانشگاه دولتی انفورماتیک و رادیوالکترونیک بلاروس ملاقات نمود.

دکتر سید محمودرضا آقامیری، رئیس دانشگاه شهید بهشتی، روز سه‌شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۵ در ادامه برنامه‌های علمی خود در حاشیه اجلاس رؤسای دانشگاه‌های کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، با وادیم آناتولیویچ بوگوش، رئیس دانشگاه دولتی انفورماتیک و رادیوالکترونیک بلاروس (BSUIR)، دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این دیدار، طرفین ضمن بررسی ظرفیت‌های علمی و پژوهشی دو دانشگاه، درباره راه‌های توسعه همکاری‌های مشترک در حوزه فناوری‌های پیشرفته، هوش مصنوعی، امنیت سایبری، تحول دیجیتال و اجرای طرح‌های تحقیقاتی مشترک تبادل نظر کردند.
دکتر آقامیری با معرفی توانمندی‌های علمی و فناورانه دانشگاه شهید بهشتی، آمادگی این دانشگاه را برای گسترش همکاری با مراکز علمی‌بلاروس، تبادل استاد و دانشجو و تعریف پروژه‌های مشترک پژوهشی اعلام کرد.
در این نشست، بر نقش دانشگاه‌ها در توسعه همکاری‌های علمی میان کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای و ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌های مشترک در حوزه فناوری‌های نوین تأکید شد.

 

 

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما